חזון. המחלקה להתחנכות ולמידה תתבסס כגוף מקצועי מוביל בפיתוח והטמעת תפיסות פדגוגיות חדשניות במגוון קהילות בחברה הישראלית, במטרה לחזק ולהעצים את הלומדים ולהתוות דרך לאחריות ומעורבות קהילתית לאורך מעגל החיים
ייעוד: למידה כערך בונה קהילה באמצעות ניהול ופיתוח תפיסות, תוכן, תכניות ותשתיות למידה התומכות במימוש שוויון הזדמנויות, מוביליות חברתית וצמצום פערים.
תפקידי המחלקה.
מטרות.
- ביסוס המחלקה כגוף מקצועי מפתח ומלווה מרכזים קהילתיים בתחום הלמיד, פיתוח תפיסות פדגוגיות חדשניות ובניית מודלים ותכניות ליבה בתפיסה קהילתית;
- קידום הצלחת הלומד בתחום החברתי, צמצום פערים חברתיים ולימודיים;
- הגדלת היקף מרחבי הלמידה בפריסה ארצית בדגש על פריפריה גיאוגרפית וחברתית.
יעדים:
- עידוד וקידום ביצוע הערכת אפקטיביות של מרחבי הלמידה;
- פיתוח יוזמות פנים וחוץ מחלקתיות לקידום תחום הלמידה;
- פיתוח מקצועי של צוות המחלקה וצוות ההוראה.